2010. július 18., vasárnap

Armin van Buuren @ Cafe Del Rio


Ami azt illeti meglepő volt, hogy a világ legjobb DJ-je, szó szerint ide a szomszédba jött, így nem kellett hosszú és hosszú kilométereket utazni, hogy hallhassam:)
A másik, hogy el is lettem kényeztetve, hisz, áprilisban ASOT 450 Pozsonyban, és most júliusban itt, Budapesten a RIO-ban:)
És mindezt megfejelve 3 órás szettet tolt Armin!
De ennyire ne menjünk elébe, nagy "respect" a RIO-nak, mert valóban, ha az ember igényesen akar szórakozni, akkor ott megteheti, ráadásul, mint tavaly az ATB/Markus Schulz bulinál, úgy idén Armin-t is, világsztárhoz méltóan promózták (persze lehetett volna jobban is, csak tudjuk nagyon jól a mai magyar média és kultúra "állapotát").
Felvezetéssel kapcsolatban abszolút jól jött Blake Jarrell az USA-ból (és ezzel egy cseppet a 2007. augusztusi tombolást idézte a lista...), ám 1:00 után, már igencsak várta a "NÉP" a kezdést.
És, bár hosszan, de kivártuk!
Ő szőkesége az elmaradhatatlan Gaia "Aisha" intróval nyitott, miközben a kivetítőn guru csillagzatban üldögélt :)
Reméltem, és igen, nagyon vártam, hogy "Aisha" után a "Not going home"-al fogja folytatni, ugyanis, AD 1. így szokta
AD 2. ezen az estén szerettem volna hallani tőle ezt a számot!
A folytatás kevésbé tetszett, nem értem a Swedish House Maffia minősíthetetlenül gyenge és trágya dalával mit akart.
Persze, a mögöttem dübörgő, gorillának ínyére volt, vártam, hogy mikor szakad be alatta a deszka/ugrik rám, dehát, bizonyos körökben
nem "divat" a kulturált szórakozás...
Persze, érdemes megemlíteni, hogy azért értelmes emberek is voltak a Rio-ban, illetve, hogy Armin a folytatásban szó szerint Mashup parádézott, teljesség igénye nélkül Rank 1 és Jochen Miller vs. Yuri Kane kotyvasza "The Right Escape" Armin remixben, jött persze Shogun és Emma Lock közös dala, mely nagy kedvencem a "Save Me"!
Ahol igazán kezdett forró lenni a "padló", elsőre akkor volt, amikor benyomta Jochen Miller "Humanoid" c. számát, ott, mondom, csak tekerd rá, tekerd rá a "Tuvan"-t, végül, azzal ki várt, végül is, ahol "elgurult" a tabletta az a "Sun In The Winter" Alex M.O.R.P.H. remixe volt, hiába az Uplifting a gyengém, és bizony az utolsó egy órában, kaptam is "rendesen".
Már a hajnal sugarai is mutatkoztak, amikor is benyomta Binary Finary óriási klasszikusát az "1998"-at, méghozzá a friss Alex M.O.R.P.H. remixben, mondom és hallottam, hogy rajtam kívül sok más embernek elmentek otthonról, de még nincs vége!
Jött a saját "klasszikus" a "Communication Part 3", húh, hogy az milyen jól sült!
Az est leg"epikusabb" pillanata az volt, mikor Armin elkérte, vagy nekik oda adták a magyar zászlót és maga elé tartotta :D
Óriási üdvrivalgás fogadta a közönség részéről :)
Hiába, itt kezdődik egy egészséges gondolkodás.

Összességében azt gondolom, hogy profi. Nagyon profi volt mind a szervezés, mind maga a műsor, a videó diszkó, bár a Sound-on és a ASOT 450-en is volt, mégis, szerintem, mind itt a Rio-ban, mind a Palace-ban sokkal jobban kijött a videó hangulata és a képi világa.

Végezetül íme egy videó:
Armin van Buuren @ Rio, Budapest 2010.07.17. Shogun Feat. Emma Lock - Save Me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése