2011. április 30., szombat

Cosmic Gate & Emma Hewitt @ Up! The Club


Azt gondolom, hogy a múltkori beszámolóm alkalmával eleget értekeztem a tér szemlélet, illetve a nézőpontok következményeiről (mely témakör, nemhogy pusztán szociológiai jelentőségű, hanem igenis mind földrajzi mind pszichológiai vonatkozású (is)...).
Röviden szólva azt kaptuk amit hírdetett a reklám: Melodic Progression.
Avagy a Trance ma a XXI. század immár második évtizedében.
Ezzel együtt azt kell, hogy mondjam számomra Inpieces "warmup" szettje volt a "leg"tetszetősebb, bár jó bevezetésnek indult, mégis a Trance-nek az "emberi" és "érző" vonulatát hozta a didzsé.
No, ami Tebron & Antoos-t, illeti, hát itt már szó sem volt finomkodásról...
Megmondom őszintén betegebbnél betegebb zenék szóltak feszes és durva ütemek, melyek lehet mondani, hogy a XXI. század minden nyers "odaadását" magukon hordozták, persze, azért egy-egy POP féle Dash Berlin is becsúszott...
Ráadásul, pont fél 1-től játszottak 2-ig, akkor, amikor is a leginkább TOP-on volt a figyelmem, belevaló szett volt!
Eztán következhetett az ausztrál Emma Hewitt előadása, néhány dal erejéig...melynek végén tortát is kapott a hölgy csütörtöki születésnapjának és a figyelmes szervezőknek hála :)
Jött a Cosmic Gate, amely, hogy is mondjam, lehet, hogy a lankadtabb figyelemnek, meg az oly sok külső hatásnak köszönhető, de semmi, szó szerint semmi féle katarzisztikus érzést nem hozott magával...

Holott a "Fire wire"-t vagy épp az "Exploration of space" c. számokat vártam, vártam, de kivárni csak nem tudtam...
Persze jó számok szóltak, sőőt!
Volt persze "beteg" is szó se róla, csak valahogy több teátralitást, illetve, ha már nevén nevezzük a gyereket, több keménységet vártam volna a srácoktól...
Persze, lehet, hogy az "alap probléma" áll fent, hiszen bár én meghallgatom, mi több, adott esetben értékelem is a progresszív trance "kincseit", ám valahogy mégis, ott van bennem az a bizonyos de...
Ez a de az egész irányzatnak szól (nem pedig egy vagy két didzsének...) persze tudom a "történelem halad" és egyéb nyalánkágok, de én még mindig az az ember vagyok akit a 140 BMP hoz tűzbe.
Az este folyamán egyetlenegyszer Cosmic Gate-ék is feltekerték, circa "hasonló" a irányba tempót, ám hamar jött a progis-savas átvezetés...Érdekes azt meghallottam/megfigyeltem, pedig akkor már bőven "punnyadt" voltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése