2011. február 17., csütörtök

Miley Cyrus-Who Owns My Heart (TrainSky's Deep Edit)


Ami azt illeti nem igazán követtem Miley Cyrus munkásságát, viszont, mikor meghallottam a dalt és a klipjét a TV-ben, egyből tudtam, hogy igenis górcső alá kell vennem ezt a remekművet (nem beszélve a dal zseniális szövegéről).
Lelki szemeim előtt egy 2000-es, illetve 2004 körüli Tiësto, valamint Blank és Jones-ra jellemző dallamvilág sejlett fel, meg, persze az, hogy süt ebből a produkcióból, hogy a Trance-nek igenis messze-messze helye van a POP bizniszben!
Az alap dal kb. 133 BMP-s felturbózásával kezdtem és meg sem álltam egészen 140 BMP-ig, mely hát ugye a szenvedélyem, ezenkívül olyan Club-os és Deep-es szintiket, illetve ütemeket "pakoltam" bele, melyek, természetesen lerontják a dal "teatralitását", ugyanakkor a Deep-es szintikkel igyekeztem kiemelni a kiállásokat, hogy oda koncentrálódjon a hallgatói figyelem.

Töltsd le: Miley Cyrus - Who Owns My Heart (TrainSky's Deep Edit)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése