2010. április 11., vasárnap

A State Of Trance 450 @ Incheba Expo - Bratislava


Az alábbiakban, közzé teszem "kendőzetlenül" az Pozsonyi ASOT 450 party-n szerzett tapasztalataimat, aki nem bírja a szubjektív dolgokat, az gyorsan kattintson el innen:

Felérvén a lépcsőn bátortalan lányok próbáltak Tiesto Caleidoscope-os kb. könyv jelző hosszúságú szóró anyagot a nép kezébe adni XD XD XD
Ami két dolog miatt volt gáz:
AD 1. Armin party-n Tiesto-t reklámozni...
AD 2. Nagyon hosszú volt, hogy normálisan el se fért az ember zsebébe... De még kabát zsebbe se...

A másik, hogy felérvén, még nem láttad...
Ám a bátortalan lányokat elhagyva igen, hogy a fent elsorolt okok és indokok miatt az aszfaltot, Tiesto-Caleidoscope-os szőnyeg takarta XD

A beléptetéssel semmi gond nem volt sőt!
Annyira profik voltak, hogy volt egy kód, amit leolvasott a rendszer és úgy léphettünk be.
Eddig minden okés, ám aztán...

Tudni kell, azzal a nem titkolt szándékkal jöttem, ha már Pozsonyt nevezték ki/nevezte ki Armin a 2010-es év ASOT kultúra egyik fővárosának, akkor itt majd bevásárolhatok ASOT, Armada, Armin-féle csecsebecsék, sapkák, CD-k, ne adja az ég, még LP lemezekből is!
Ráadásul Armin hetek óta tolja és hergeli a népet a ropogós ASOT 2010-es dupla CD-s megjelenéssel, amelyet pontosan az ASOT 450 party-ra időzített.

Na, és ehhez képest, beérvén a kék-szőnyeges részre mi fogadott?
Egyik oldalt büfé, előtte, mögötte székek/asztalok...
Középen, lehetett lemenni a WC-hez, ugyanezen középső rész másik oldalán felmenni az emeletre, ami természetesen le volt zárva...

A büfével és az asztal/székekkel szemben 3 rész: egyiken a szilveszterről visszamaradt cuccokat árulta egy kiskereskedő.
A másik részen pólót "szerkeszthettél" a saját fotóddal és ASOT logóval, hát nagyszerű...
Végül a 3.-ik asztal!
ASOT 450-es pólók és kitűzök, csak a készlet erejéig!
Ideig óráig jó mókának tűnt, az Armin.sk szervezői által menedzselt kitűzők között válogatni, sőt a kitűző a maga 1 eurós árával hülyének is megérte, de hogyhogy csak ennyi?
Nem tagadom csalódott voltam és vagyok...

Nem értem az Armada-nak miért nem érte meg mondjuk idejönni néhány száz "akármilyen" Armin-os, Armada-s CD-vel a standra/pultra...
Sőőt, így ők is, mi is jobban jártak/jártunk volna, hisz nekünk nem kell megfizetnünk a kiskereskedelmi árrést, míg ők, közvetlenül a vevőknek, nem boltoknak adják el a CD-ket...

Közben, az ASOT 450 intrója hasította meg a "zsibvásárt"...
A lemezjátszók mögött, pedig, Ashley Wallbridge!
Rá kíváncsi voltam, főleg a tavalyi, lenyűgöző "Faces" c. száma után, hát, ami azt illeti benne (is) csalódtam...
Egyrészt, azzal "menőzött", hogy keményeket tol, már így "üres" gyomorra is, elsőre...
Másrészt, merésznek gondoltam 21:30 körül az omniózus, Faces c. számát Mashup-ban letolni, produkciója végére, egyszerűen hülyeségnek.
Főleg, hogy tavaly, év vége felé Ashley Wallbridge készített hozzá egy "Intro Mix"-et is, hogy aztán az eredeti alappal tolja végig...
Szerintem az jobban feküdt volna ezen az estén...

Következett Myon és Shane 54, akiket piros-fehér-zöld szívvel és szeretettel vártam, és ugyancsak, nagy-nagy várakozással, pláne, hogy az ASOT 400-ik party-n egyszerűen zseniális szettet toltak és hát az International Departures c. adásukat is azért szoktam hallgatni.
Ám csak hamar bennük (is) csalódnom kellett...
Egyrészt, ugyan...
Maradtak "kemény" vonalon, ám számomra, olyan "ismeretlen" és unalmas zúzdákat toltak, hogy legszívesebben oda mentem volna és lehúztam volna a "lemezt", főleg, hogy igazából Myon csinált valamit, Előd csak ugrált, meg fényképezgetett, ami eleve nem baj, de ő abban az 1 órában, mely neki jutott, nem "turista", hanem DJ...

Következett Dash Berlin, titkon és mindvégig az ő szettjét vártam és rá voltam igazán kíváncsi.
És ő nem is okozott csalódást!
Szemben, Ashley Wallbridge-el a "Waiting" c. zenéje vokáljával nyitott, ám később is lejátszotta eredeti alapokon a "Waiting" c. dalt, és sorra és sorra hozta a jobbnál jobb slágeresnél slágeresebb dalait, remixeit...
Úgy érzem, hogy biztosra ment, ezt vártam tőle és ezt is kaptam!

A következő fellépő Gareth Emery volt, őt több okból is kint hallgattuk a kék-szőnyeges részen...
Ugyanis el akartam menni WC-re, csakhogy!
Az az egyetlenegy WC, amely ott volt az egész Aréna területén, annak a férfi részén a piszoár körül szó szerint a húgy tenger állt...
A szervezők javára legyen mondva, ugyancsak a kabátos történet XD
Ugyanis Myon és Shane 54 előtt akartuk volna leadni a kabátot, de addigra kilométeres sorok álltak...
Merthogy, végül is Gareth Emery alatt adtuk le a kabátot, mert, mint kiderült, 2 kabát leadó hely volt, és minderre jutott!!!
2-2 ember!!!
Akik adták a cetliket és vitték a kabátot XD XD XD
Arról nem is beszélve, hogy ugyancsak Gareth Emery alatt a kék-szőnyeges rész-nél található büfé-nél, 10 perc alatt semmit sem haladtam, szóval, végül italt sem vettem...
Össze-vissza ott, illetve a csarnok/arénában voltak ital kiadó helyek, jah és úgy, hogy nyilván az arénában zene/tömeg/füst/meleg...
És akkor kérjél italt is...

Persze a kék-szőnyeges részen is mindenhol emberek ültek-álltak-feküdtek, komolyan, mint valami váró, olyan lett tele-tele emberrel az egész egy nagy dzsumbuj.
Nem akarom nagyon és eleve "elkényeskedni" magam, nyilván mások is, nem csak én vagyok kíváncsi Arminra...
De elég szimbolikus számomra a 2008-as Sensation White!
Jó, jó, oké, hogy az más, mint Armin, drágább is volt a jegy, de pölö ott Paul Oakenfold lépett fel...
No, és ott is volt tömeg az arénában, de kint, vagyis magában az aréna épületében, kérlek szépen, üres, tiszta emeleteket mehettél, fel és le, üres, tiszta WC-k egyik és másik emeleten is...
Teszem hozzá, úgy, hogy a földszinti WC körül ott is, valóban sürgés forgás folyamatos volt!
Itt meg?
Kék-szőnyeges részen ülhettél/feküdhettél, vagy mehettél WC-re, és feljebb nem is mehettél...

Szóval a pozsonyi, Incheba Expo-s szervezés az szerintem egyenlő volt a trágyával, totál alkalmatlan, ennyi embert befogadni és ellátni képtelen helyszínt választott Armin és az Armada...

Persze közben Gareth Emery tolta a NÉP-nek, fogalmazzunk úgy, hogy én sohse voltam és sohse leszek oda Gareth Emery-ért, ám 1:1-ben lemosta Myon és Shane 54-et, illetve Ashley Wallbridge-et úgy!
Hogy lejátszotta Myon és Shane 54 Mashupját, vagyis a magyarok által is lepörgetett On a metropolis day-t, csak, úgy, hogy előtte és utána is "normális" és hallgatható zenéket tolt...
Szóval, összességében az angol kiválóan előkészítette a terepet az est csillagának...

És aztán jöhetett az intró, vagyis Jack állati hangja :D :D :D
Valamint alatta "Sebastian Brandt" által készített 450-edik party, hivatalos zenéje.
Majd Gaia "Aisha" c. zenével kezdte Ármin bácsi, melynél szimfonikusabb és zseniálisabb nem is lehetett volna a kezdés...
Majd pakolta a nép alá a jobbnál jobb és zseniálisabbnál, zseniálisabb zenéket, persze lenyomta Armin az új Faithless remixét, de ott volt például az eszméletlen Mashupban a "Burned with desire" VÁÁÁ...

Az egyik csúcs ott volt, mikor betolta DNS Project, "Mindful" c. számát, egyszerűen lehengerlő volt!
És persze, hogy tudta fokozni!
Nem sokkal a vége előtt jöttek a dobok és ütemek éééés mi?
Na, mi?
SERENITY!!!
A mellettem ugráló csávóval egymásra néztünk, no, ott vesztettem el a MasterCard-om...
Abba minden benne volt:D
És a végén betolta az "In and out of love"-ot valami progresszív/agyament mixben, de hogy a nép ne menjen, csak úgy haza, betolta JOC zenéjét a "Find yourself"-et, méghozzá Cosmic Gate Remixben!!!
Ott és közbe/nyáladzás és ugrálás fel és alá VÁÁÁÁ...

Gondolkodok, hogy miért is Armin Van Buuren a világ legjobb DJ-je...

És ami azt illeti azért, mert együtt él és mozog a közönséggel,
egyetlenegy olyan zenét sem hallottam tőle, az Expo Arenában, amire
azt mondtam volna, hogy közepes, mondjuk.
Széles réteget összefog és kielégít a Trance vonalon, de úgy, hogy aki egy-egy irányzatot szeret az is megkapja a foga alá valót, sőt, még annál is többet!
Armin szettje, számomra messze felülmúlta azt, amit vártam volna Tőle, sikerült, újra kellemesen csalódnom benne!

Daniel Kandi-n és W&W-n nem maradtunk, bár ami azt illeti, W&W-re picit kíváncsi lettem volna, igaz, Armin volt a csúcs.

Az biztos, hogy ezeken felül vegyes és fura érzésekkel hagytuk el Pozsony városát, szombat hajnalban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése